ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | |
Доповідач: | |
Статус: | Прийнятий в цілому |
---|---|
Дата: | 10.04.2025 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ
Про затвердження місцевої програми інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області» на 2025 – 2027 роки
РАВА-РУСЬКА МІСЬКА РАДА
ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
_____ сесія VІIІ демократичного скликання
РІШЕННЯ
від ____________ 2025 року №__
м. Рава-Руська
Про затвердження місцевої програми інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області» на 2025 – 2027 роки
З метою сприяння соціально-економічному розвитку Рава-Руської міської територіальної громади шляхом впровадження сучасних інформаційних технологій в усі сфери життєдіяльності громади, підвищення ефективності виконання завдань і функцій місцевого самоврядування, ефективного використання бюджетних коштів, відповідно до ст.143 Конституції України, Закону України «Про Національну програму інформатизації» від 01.12.2022р., керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Рава-Руська міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити місцеву програму інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області на 2025 – 2027 роки (додається).
- Фінансовому відділу Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області здійснити фінансування програми в межах затверджених асигнувань на відповідний рік.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
Міський голова Іван ІВАНУСА
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням Рава-Руської міської ради
Львівського району Львівської області
від __________ року № ___
Місцева програма інформатизації
«Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада
Львівського району Львівської області»
на 2025 – 2027 роки
Рава-Руська – 2025
Паспорт
Місцевої програми інформатизації
«Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області»
на 2025 – 2027 роки
1 | Найменування територіальної громади | Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області | |||
2 | Код за Кодифікатором адміністративно- територіальних одиниць та територій територіальних громад | UA46060390000035967 | |||
3 | Дата погодження проекту Програми Генеральним державним замовником Національної програми інформатизації | ||||
4 | Заголовок, дата, номер розпорядчого документа про затвердження Програми | ||||
5 | Мета Програми | Програма спрямована на формування та реалізацію політики у сферах інформатизації, цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства на місцевому рівні. | |||
6 | Розробник Програми (назва структурного підрозділу) | Загальний відділ Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області | |||
7 | Керівник Програми (посада, власне ім’я та прізвище) |
Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області Івануса Ірина Богданівна |
|||
8 | Відповідальні за виконання заходів Програми | Рава-Руська міська рада Львівського району Львівської області та її структурні підрозділи Рава-Руської міської ради | |||
9 | Строк виконання Програми | 2025-2027 роки | |||
10 | Джерела та обсяги фінансування | Всього | 2025 | 2026 | 2027 |
Загальний обсяг, тис. грн, у тому числі: | 30,000 | 30,000 | 0,0 | 0,0 | |
місцевий бюджет | 30,000 | 30,000 | 0,0 | 0,0 | |
інші джерела | 0,0 | 0,0 | 0,0 | 0,0 |
Міський голова Іван ІВАНУСА
ЗМІСТ
І. ВСТУП
ІІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
ІІІ. АНАЛІЗ СТАНУ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ОСНОВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ РАВА-РУСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЗА ПОПЕРЕДНІЙ ПЕРІОД; ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ РОЗВ’ЯЗАННЯ
ІV. МЕТА, ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ТА ЗАВДАННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ГРОМАДИ V. ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
V ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
VI. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
VІI. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ У СФЕРІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАДИ
Додаток 1 Ресурсне забезпечення Місцевої програми інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області»
на 2025 – 2027 роки
Додаток 2 Перелік завдань, проектів, робіт з інформатизації на три роки
Додаток 3 Перелік індикаторів виконання Місцевої програми інформатизації
«Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області» на 2025 – 2027 роки
І. ВСТУП
Інформатизація, цифрові трансформації та цифровізація є одними з визначальних чинників розвитку сучасного суспільства, спрямованих на створення інклюзивного середовища, удосконалення механізмів управління, підвищення якості надання публічних послуг та громадської участі. При комплексному підході цифрові рішення сприятимуть розвитку відкритого інформаційного суспільства, забезпеченню прозорості влади, покращенню електронного урядування, зростанню економіки.
Місцева програма інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області» на 2025 – 2027 роки (далі – Програма) визначає основні засади реалізації місцевої політики у сфері інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації. Відповідно до чинного законодавства Програма розроблена як складова Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2025 – 2027 роки та визначає комплекс пріоритетних завдань щодо інформаційного, організаційно-технічного, нормативно-правового забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування та стосовно соціально-економічного розвитку шляхом впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (далі – ІКТ) у всі сфери життєдіяльності Рава-Руської міської територіальної громади.
Основна увага в Програмі приділяється створенню та впровадженню взаємно інтегрованих проектів, які дозволять сформувати єдину сучасну інформаційно-цифрову інфраструктуру громади, яка може працювати із різними системами інформаційно-цифрової інфраструктури окремих підрозділів, та забезпечить реалізацію державної, регіональної та місцевої політик: у сферах інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій, цифровізації, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства; у сфері розвитку цифрових навичок мешканців та працівників місцевого самоврядування; у сферах відкритих даних, розвитку національних електронних інформаційних ресурсів; у сфері надання електронних та адміністративних послуг.
Впровадження Програми сприятиме створенню сучасного цифрового простору,
який відповідатиме потребам громади та сприятиме її сталому розвитку.
У підсумку, реалізація Програми стане базисом для побудови стійкої, сучасної інформаційно-цифрової інфраструктури, здатної ефективно працювати як у періоди криз, так і у процесі відновлення та розвитку громади та її мешканців.
ІІ. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Місцева програма інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області» на 2025 – 2027 роки (далі – Програма) розроблена з урахуванням вимог Закону України «Про Національну програму інформатизації», постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2024 року № 119 «Деякі питання Національної програми інформатизації», наказу Міністерства цифрової трансформації України від 29 березня 2023 року № 34 «Про затвердження Методики визначення належності бюджетних програм, завдань, проектів, робіт до сфери інформатизації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2023 року за № 625/39681, та інших актів законодавства а також розпорядженням начальника Львівської обласної військової адміністрації від 31.12.2024 №1512/0/5-24ВА «Про затвердження Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2025 – 2027 роки» на 2025 – 2027 роки.
Програма позиціонується як стратегічний документ місцевого рівня, тому її реалізація вимагає зосередження фінансових, фізичних та людських ресурсів. Очікується, що всі зусилля буде спрямовано на успішну реалізацію завдань і заходів, передбачених Програмою. Таким чином, зосередження та належна координація наявних фінансових ресурсів, залучених із надходжень місцевого рівня, державного бюджету, коштів донорів та з приватних джерел, дасть змогу забезпечити досягнення цілей, визначених у Програмі.
Програма є складовою Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2025 – 2027 роки та визначає комплекс завдань, робіт з інформатизації, спрямованих на розвиток інформаційного суспільства шляхом використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів, виробничого і науково-технічного потенціалу. Програма складається з паспорта Програми концепції, завдань, напрямів, та заходів на три роки.
ІІІ. Аналіз стану інформатизації та основних тенденцій цифрової трансформації Рава-Руської міської територіальної громади за попередній період; визначення проблем, що потребують розв’язання
Посилення цифрової спроможності територіальної громади – це процес створення електронних сервісів для більш ефективних управлінських рішень та надання якісних послуг в середині громади. Мова йде про впровадження нових, цифрових процесів та сучасних технологічних рішень, поширення мережевих комунікацій, оволодіння цифровими інструментами.
Позитивними сторонами цифровізації територіальної громади є:
- розвиненість місцевих цифрових послуг для громадян і організацій;
- підвищення прозорості прийняття управлінських рішень;
- зменшення корупційних ризиків на всіх рівнях і за всіма напрямами;
- зростання рівня цифрової грамотності населення громади;
За попередній період в Рава-Руській міській раді Львівського району Львівської області за посиленою підтримкою Львівської обласної військової адміністрації було впроваджено систему електронного документообігу DocNetMegapolis. Основною метою цього було прискорення роботи, підвищення виконавської дисципліни та зменшення витрат на паперовий документообіг. Запровадження цієї системи дозволило усунути такі проблеми, як втрата документів чи відсутність чіткої відповідальності за їх обробку, підвищити ефективність взаємодії та забезпечити надійність обробки та зберігання інформації.
Наразі є нагальна потреба в модернізації та розширенні функціоналу системи електронного документообігу, сучасні виклики потребують суттєвих покращень, які можна реалізувати лише за участі розробників. Основні напрями вдосконалення включають інсталяцію оновлень безпеки, що є критично важливим для захисту даних в умовах зростаючих кіберзагроз.
Також розпочалась робота у сфері відкритих даних, що базується на засадах базується відкритості та доступності даних, що створює міцний фундамент для прийняття ефективних управлінських рішень на основі достовірної інформації. Рава-Руська міська рада офіційно приєдналась до Міжнародної хартії відкритих даних. Розпочалась робота з Місцевим порталом відкритих даних Львівщини https://data.loda.gov.ua. Одним із важливих напрямів інформатизації є забезпечення відкритості діяльності органів публічної влади у Львівській області.
Висвітлення інформаційної діяльності Рава-Руської міської ради здійснюється за допомогою офіційного вебсайту, Facebook-сторінках, Telegram.
Рава-Руською міською радою надаваються послуги Відповідно до Закону України “Про адміністративні послуги” а саме: тільки в ЦНАПі та його ВРМ. Тобто, прийом документів і видача результатів по місцевим послугам здійснюється лише адміністраторами ЦНАП, ВРМ.
Доступ працівників ЦНАПу Рава-Руської міської ради до реєстрів (територіальної громади, актів цивільного стану, бізнесу, нерухомості, будівництва, соціальної сфери, земельних питань тощо) є достатнім для надання мешканцям Рава-Руської та сусідніх громад якісних послуг.
В Рава-Руській міській територіальній громаді пророблена робота з наближення адміністративних послуг до громадян та підвищення їх якості. Однією з таких груп адміністративних послуг є послуги Державної міграційної служби України, а також, на етапі завершення впровадження послуги сервісних центрів Міністерства внутрішніх справ України. В старостинських округах утворені віддалені робочі місця Центру надання адміністративних послуг, на 4 з яких працюють адміністратори та старости з покладенням функцій адміністратора ЦНАП, а ще на 4 ВРМ - старости, на яких покладено функцію адміністратора ЦНАП. На ВРМ ЦНАП у старостинських округах забезпечено надання найзатребуваніших груп послуг, а саме: реєстрацію актів цивільного стану, реєстрація місця проживання, адміністративні послуги соціального характеру, усі місцеві та земельні послуги, що дуже зручно мешканцям віддалених населених пунктів громади. У Центрі надання адміністративних послуг та його ВРМ запроваджено QR-код для шерингу документів в Дії – це новітній спосіб подання цифрових документів, який збільшує ефективність роботи і скорочує час на обробку та перевірку документів. Утворено пересувне віддалене робоче місце адміністратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Рава-Руської міської ради типу «Мобільний адміністратор» із застосуванням спеціального автоматизованого комплексу «Мобільна валіза».З метою проведення опитування та отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг у ЦНАП та на його віддалених робочих місцях відвідувачі мають можливість поділитися враженням від відвідування за допомогою унікальних QR-кодів, які розміщені у ЦНАП та на кожному ВРМ.
Одним із елементів цифрової трансформації освіти стало впровадження електронних журналів та щоденників, які надають батькам можливість оперативного контролю за успішністю дітей, роблячи навчальний процес більш прозорим та зручним.
Впроваджено систему кібербезпеки Cisco Umbrella. Цей сервіс захищає від кібератак, блокуючи доступ до потенційно небезпечних ресурсів і забезпечуючи надійний захист персональних даних. Cisco Umbrella стала невід’ємною частиною безпечного цифрового освітнього середовища, що сприяє ефективному навчанню в умовах цифрової епохи.
Проблеми, що потребують розв’язання:
- недостатній рівень впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у системі публічного управління та адміністрування на місцевому рівні;
- низька динаміка цифрових трансформацій окремих секторів розвитку територіальної громади;
- повільні темпи розвитку внутрішньої системи електронного документообігу та автоматизованих систем інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності;
- низький рівень прозорості висвітлення інформації та даних;
- велика кількість застарілої комп’ютерної техніки в органі місцевого самоврядування, заснованих ним підприємствах, установах та організаціях;
- нерозвинена інфраструктура інформатизації територіальної громади, «цифрова нерівність» у використанні інформаційно-комунікаційних технологій між міськими та сільським територіями, а також населеними пунктами – центрами територіальних громад та населеними пунктами, які віддалені від таких центрів;
- неналежне забезпечення розвитку та безпеки кіберпростору, інформаційної безпеки на обʼєктах критичної інфраструктури тощо;
- низькі показники фіксованого та мобільного широкосмугового доступу до мережі Інтернет у розрізі окремих населених пунктів територіальної громади, зокрема у сільській місцевості;
- недостатній рівень впровадження проектів «розумної інфраструктури» у населених пунктах з метою розвитку технологій для публічної сфери та секторальних напрямів: охорони здоров’я, освіти, науки, захисту довкілля тощо;
- відсутність обʼєктів підтримки малого і середнього підприємництва в сфері цифрової економіки на території територіальної громади;
- недостатня спроможність органу місцевого самоврядування до впровадження цифрової трансформації у територіальній громаді;
- низький рівень цифрової грамотності мешканців територіальної громади та працівників публічної сфери.
ІV. МЕТА, ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ТА ЗАВДАННЯ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ГРОМАДИ
Програма спрямована на формування та реалізацію політики у сферах інформатизації, цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства на місцевому рівні.
Мета Програми – очікуване досягнення за результатами виконання програмних завдань у пріоритетних напрямах і комплексу взаємоповʼязаних проектів та робіт для вирішення встановлених проблем інформатизації у територіальній громаді.
Допріоритетнихнапрямівінформатизаціїтериторіальної громади належать: - цифрова трансформація управління територіальною громадою; цифровізація публічних послуг;
- розбудова інфраструктури інформатизації територіальної громади;
- стимулюваннязростанняцифровоїекономікитарозвиток цифрової грамотності.
Пріоритетний напрям «Цифрова трансформація управління територіальною громадою» містить такі завдання:
- розвиток системи електронного документообігу в органі місцевого самоврядування, заснованих ним підприємствах, установах та організаціях;
- створення (модернізація) інформаційно-комунікаційних систем (закупівля комп’ютерного, серверного та іншого обладнання);
- забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем (оновлення ліцензій програмних продуктів, обслуговування інформаційно- комунікаційних систем тощо);
- розвиток автоматизованих систем інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органу місцевого самоврядування;
- адміністрування інформаційно-комунікаційних систем; створення електронних архівів та оцифрування реєстрів;
- забезпечення розвитку контактного центру, офіційного порталу органу місцевого самоврядування та інтеграція до їхнього функціоналу рішень на основі штучного інтелекту;
- просування інструментів електронної демократії: електронних петицій, опитувань, звернень громадян, обговорення проектів нормативно-правових актів, громадського бюджету тощо;
- забезпечення доступності для осіб з інвалідністю з порушенням зору, слуху та мовлення офіційних веб-сайтів, реєстрів, інших ресурсів і електронних послуг;
- забезпечення дотримання вимог ДСТУ EN 301 549:2022 «Інформаційні технології. Вимоги щодо доступності продуктів та послуг ІКТ» під час створення, модернізації, розвитку, адміністрування і забезпечення функціонування власних інформаційних, електронних комунікаційних та інформаційно-комунікаційних систем, створення та розміщення документів в електронній формі на власних вебсайтах (вебпорталах) і вебресурсах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 липня 2023 року № 757 «Деякі питання доступності інформаційно-комунікаційних систем та документів в електронній формі»;
- проведення щорічного аудиту публічної інформації, оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних за принципом «єдиного вікна»;
- забезпечення оприлюднення відкритих даних у відкритих машиночитаних форматах на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».
Пріоритетний напрям «Цифровізація публічних послуг» містить такі завдання:
- проведення реінжинірингу публічних послуг, у тому числі адміністративних та соціальних;
- модернізація центру надання адміністративних послуг у «Дія.Центр» та розширення мережі точок доступу до публічних послуг;
- забезпечення надання публічних послуг в електронній формі (встановлення обладнання для QR-валідації, тощо);
- приєднання інформаційно-комунікаційних систем органу місцевого самоврядування, які забезпечують надання електронних послуг та сервісів, до інтегрованої системи електронної ідентифікації;
- цифровий розвиток публічних послуг у сфері освіти (надання можливості онлайн-запису в дитячі садочки; впровадження електронних інструментів у закладах освіти: електронні щоденники та журнали, систему управління навчанням тощо);
- цифровий розвиток публічних послуг у сфері охорони здоровʼя (надання можливості онлайн-запису до лікарів; забезпечення сучасними технічними та інформаційно-програмними засобами для функціонування електронної системи охорони здоровʼя тощо);
- цифровий розвиток публічних послуг у транспортній сфері (відстеження інтерактивних зупинок, створення онлайн-мап зупинок маршрутного транспорту; запровадження електронного квитка та програм для сплати за послуги паркування тощо);
- створення цифрових можливостей для ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності та їхніх сімей;
- розвиток геоінформаційної системи містобудівного кадастру та містобудівного моніторингу;
- забезпечення цифровізації туристичних маршрутів, об’єктів культури і культурної спадщини, туристичних відвідувань, оцифрування бібліотечного та музейного фондів;
- впровадження цифрових інструментів для підтримки інклюзивності та ментального здоровʼя (протидія насильству, булінгу тощо).
Пріоритетний напрям «Розбудова інфраструктури інформатизації територіальної громади» містить такі завдання:
- посилення кіберзахисту об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, створення умов для вчасного реагування на кіберінциденти;
- облаштування відкритих Wi-Fi зон у громадських місцях, а також у приміщеннях органу місцевого самоврядування, заснованих ним підприємств, установ та організацій;
- підключення комунальних закладів, підприємств, установ та організацій територіальної громади до широкосмугового доступу до мережі Інтернет із швидкістю від 100 Мбіт/с;
- покращення стану покриття території територіальної громади мобільним широкосмуговим доступом до мережі Інтернет;
- відновлення пошкоджених та будівництво нових обʼєктів фізичної інфраструктури електронних комунікацій;
- запровадження інноваційних технологій у систему управління розвитком територій на засадах концепції смарт-сіті, зокрема у сферах захисту довкілля, будівництва, мобільності, транспортного сполучення, охорони здоров’я, екології тощо;
- використання систем відеоспостереження, оповіщення населення щодо надзвичайних та аварійних ситуацій, фіксації правопорушень, контролю за якістю повітря і рівнем забруднення тощо;
- створення ситуаційного центру, що взаємодіють з основними сферами міського господарства та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування для забезпечення швидкого реагування на події в населеному пункті;
- впровадження систем енергозбереження та моніторингу енергоефективності для обʼєктів комунальної власності.
Пріоритетний напрям «Стимулювання зростання цифрової економіки та розвиток цифрової грамотності» містить такі завдання:
- підтримка розвитку ІТ-сектору та стартапів у територіальній громаді; створення та розвиток обʼєктів інфраструктури підтримки малого та
- середнього підприємництва (бізнес-інкубаторів, коворкінг-центрів, центрів підтримки підприємництва, стартап-центрів тощо);
- впровадження цифрових технологій для бізнесу, зокрема надання послуг бізнесу в електронній формі;
- просування пропозицій субʼєктів господарювання територіальної громади на маркетплейсі цифрових продуктів та рішень для громад платформи «Дія. Цифрова громада»;
- відкриття центру підтримки підприємництва разом з консалтинговою зоною
- «Дія. Бізнес» у територіальній громаді;
- розвиток мережі хабів цифрової освіти на базі бібліотек територіальної громади;
- проведення заходів з підвищення рівня цифрової грамотності мешканців та культури безпекового поводження в кіберпросторі;
- реалізація проектів з навчання та перекваліфікації у сфері інформаційно- комунікаційних технологій для працездатного населення регіону;
- впровадження програм цифрової грамотності в закладах освіти; організація навчальних курсів з опанування цифрових навичок вразливими
- верствами населення;
- популяризація використання вебплатформи «Дія.Освіта» та підтримка місцевих ініціатив з використання цифрових технологій у сфері освіти.
Перелік завдань, проектів, робіт з інформатизації на три роки сформований згідно з додатком 1, з урахуванням пріоритетних напрямів інформатизації громади.
V ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТА ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Місцева програма інформатизації формується як складова частина Регіональної програми інформатизації «Цифрова Львівщина» на 2025-2027 роки і спрямовується на раціональне використання науково-технічного та промислового потенціалу, матеріально-технічних і фінансових ресурсів для створення сучасної інформаційної інфраструктури в інтересах вирішення комплексу поточних та перспективних завдань розвитку територіальної громади.
Реалізація Програми здійснюватиметься із дотриманням таких основних принципів:
● узгодженість пріоритетів інформатизації з основними напрямами програм
соціально-економічного розвитку області та України в цілому;
● координація з розробленими і такими, що реалізуються, державними, міжгалузевими, галузевими програмами інформатизації щодо цілей, етапів, ресурсів і об’єктів робіт;
● спадковість, поступовість і безперервність при реалізації завдань Програми на наступні роки;
● випереджаючий розвиток нормативно-правової бази регулювання відносин учасників створення, розповсюдження і використання інформаційних продуктів і послуг;
● створення організаційних і фінансових основ для реалізації завдань Програми інформатизації;
● моніторинг та оцінювання виконання завдань;
● перерозподіл та концентрація ресурсів на користь найбільш результативних напрямів інформатизації, цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації.
Фінансування Програми здійснюється в межах асигнувань, передбачених бюджетом територіальної громади, а також з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.
VI. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Нагляд за формуванням і виконанням Програми, оцінку якості виконання завдань (робіт) здійснює управління з питань цифрового розвитку Львівської обласної державної адміністрації.
Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань Програми здійснює керівник програми, а за цільовим та ефективним використанням коштів – Рава-Руська міська рада, в особі міського голови.
VІI. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ У СФЕРІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК ГРОМАДИ
Реалізація заходів Програми сприятиме значному підвищенню соціально- економічного рівня громади та забезпечить:
1. Покращення доступу населення та підприємств до якісних і прозорих публічних послуг, що зменшить корупційні ризики.
2. Розбудову сучасного інформаційно-телекомунікаційного середовища та цифрової інфраструктури громади.
3. Створення безпечного інформаційного простору з використанням передових цифрових технологій.
4. Розширення можливостей мешканців громади для безпечного та ефективного використання Інтернету з метою саморозвитку та ведення бізнесу через підвищення рівня цифрових навичок.
5. Надання громадянам якісно нового рівня послуг у сферах освіти, медицини, культури тощо.
6. Впровадження європейських стандартів та норм інформатизації в усі сфери життєдіяльності громади.
7. Підвищення інвестиційної привабливості громади та покращення економічного клімату.
8. Інтеграцію громади в сучасний цифровий простір та інноваційне суспільство.
Очікувані результати виконання заходів Програми:
• Забезпечення високого рівня захисту інформації відповідно до національних та європейських стандартів.
• Використання сучасного ліцензійного програмного забезпечення на надійній технічній базі для забезпечення ефективної роботи органів влади та соціальних установ.
• Створення єдиного безпечного цифрового простору для задоволення інформаційних та культурних потреб громади.
• Запровадження новітніх технологій для збору, обробки та використання інформації в органах управління, що сприятиме прийняттю ефективних управлінських рішень.
• Підвищення рівня цифрової грамотності населення через навчальні програми та інформаційні кампанії.
• Реалізація інноваційних цифрових проєктів у сферах освіти, медицини, правопорядку.
Секретар ради Юрій Вольський
Додаток 1
до Програми
Ресурсне забезпечення
Місцевої програми інформатизації «Цифрова Рава-Руська міська територіальна громада Львівського району Львівської області»
на 2025 – 2027 роки
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання Програми | 2025 рік (тис. грн) | 2026 рік (тис. грн) | 2027 рік (тис. грн) | Усього витрат на виконання Програми (тис. грн) |
Усього, тис. грн: | 30,00 | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень |
у тому числі: | ||||
обласний бюджет | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень |
місцевий бюджет | 30,00 | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень | У межах бюджетних призначень |
Секретар радиЮрій Вольський
ДОДАТКИ
1 | Додаток_2. 2025 Цифрова громада.pdf | Переглянути |
---|---|---|
2 | Додаток 3_2025 Цифрова громада.pdf | Переглянути |